5 تا از ارزان ترین هتل های چین
5 تا از ارزان ترین هتل های چین

5 تا از ارزان ترین هتل های چین

5Best Budget Hotels in China

بهترین هتلهای ارزان در چین، و 5 هتل پرطرفدار چین ، راحتی و آسایشی بی نظیر با کمترین قیمت رو در یکی از جذاب ترین کشورهای دنیا واستون فراهم میکنه.این هتلها بهترین گزینه واسه اونایی هستش که میخوان پول کمتری واسه اقامت خود هزینه کنن و بیشتر پولشون رو صرف بازدید از جاذبه های گردشگری چین و یا امتحان غذاهای لذیذ چینی کنن.ازونجایی که هتلهای مقرون به صرفه فهرست 5 تایی ما، از معروف ترین هتل ها در صنعت گردشگری بین المللی هستن، پس بهتره بدونین انتخاب هتلهای ارزان به این معنی نیستش که شما راحتی و آسایش خوتون رو واسه صرفه جویی فدا کنین!! همه این هتلها ، امکانات رفاهی لازم برای یه اقامت لذت بخش رو مهیا میسازن.کجا میتونین اتاق با زیر 100 دلار پیدا کنین و این همه کیفیت داشته باشه؟! میخواین بدونین 5 تا از ارزان ترین هتل های چین کدومن؟ پس با من همراه بشین.
 


1. سوئیس هتل پکن

سوئیس هتل پکن در ماه مارس 2015 افتتاح شد.. این هتل در قلب شهر و در منطقه تجاری و دیپلماتیک پکن قرار داره و فاصله کمی تا جاذبه های دیدنی شهر هستش.423 اتاق و سوئیت شیک و بی نظیر داره.اگه اقامت در این هتل خوب چین رو انتخاب کنین، میتونین حسابی خوش بگذرونین و از اقامتتون لذت ببرین.کافه هتل تمام وقت بازه و میتونین از رستوران چینی هتل هم لذت ببرین تابحال مسافرین تور چین که به این رستوران رفتن راضی از این هتل بیرون اومدن.




2. هتل نووتل پکن

هتل نووتل پکن یکی از هتلهای 4 ستاره چین در منطقه وانگفوجینگ هستش که قلب تاریخی، فرهنگی و تجاری پکن به شمار میره.مکانی عالی برای اقامت مسافرانی هستش که واسه کسب و کار و یا تعطیلات اومدن.هتل نووتل اینترنت وای فای، و 10 اتاق کنفرانس با ظرفیت 300 نفر واسه مسافران تجاری در نظر گرفته.. این هتل در نزدیکی شهر ممنوعه قرار داره. استخر، جکوزی، سالن ماساژ، بدنسازی، سونا و سالن زیبایی از امکانات این هتل هستن. 45 دقیقه تا فرودگاه، 15 دقیقه تا ایستگاه قطار فاصله داره.




3. هتل بایون گوانگجو

هتل بایون گوانگجو در 3 کیلومتری فروشگاه گوانگجو، برج ژنهای، پارک یوکسی قرار داره.. این هتل تمامی امکانات رفاهی لازم واسه یه اقامت شاد و دلپذیر رو داره.. واسه تهیه بلیط هواپیما چین وقت رو از دست ندین!

 


4. هتل دورست شانگهای

هتل دورست شانگهای، در قلب شانگهای در مرکز اقتصادی شانگهای قرار داره. موقعیت ایده آل، اتاقهای شیک و زیبا، امکانات تفریحی و رفاهی.این هتل با سرویس دهی فوق العاده، هر نیازی که دارین برطرف میسازه و اقامتی شاد و دلپذیر واستون رقم میزنه.




5. هتل رادیسون بلو شانگهای

هتل رادیسون بلو شانگهای، با طراحی مدرن و کلاسیک، و معماری بی نظیر در قلب شهر هستش.. یه برج منحصر به فرد داره که ارتفاعش به 208 متر میرسه و رستورانش در بالاترین نقطه قرار داره و نمای زیبایی از شهر رو بهتون هدیه میکنه.این هتل موقعیت فوق لعاده در جاده نانجینگ شانگهای داره.هتل رادیسون 15 دقیقه تا جاذبه دیدنی بوند فاصله داره. 250 اتاق، و 91 سوئیت داره و اقامتی به یاد موندنی واستون به جا میذاره.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






نويسنده : سمیه عزیزی